2012: En favoritbild från varje månad

2013-01-01 / 20:57:10Publicerat i Mitt fotogalleri - blandade kategorier

Först och främst vill jag bara skriva GOTT NYTT ÅR! Nu är vi inne på 2013 och de två sista siffrorna bildar ett otursnummer, men det oroar inte jag mig över. Jag känner på mig att det här året kommer bli superbra! 
 
Det finns inte mycket mer att säga än att 2012 har varit ett toppenår, både när det gäller livet och fotograferandet. Nedan får ni se en favoritbild, från varje månad, från någon fotografering under 2012!
 
 
JANUARI
 
 
FEBRUARI
 
 
MARS
 
 
APRIL
 
 
MAJ
 
 
JUNI
 
 
JULI
 
 
AUGUSTI
 
 
SEPTEMBER
 
 
OKTOBER
 
 
NOVEMBER
 
 
DECEMBER
 
 
I början av året gick det rent ut sagt väldigt segt med fotograferingen. Jag hade varken inspiration eller modeller. I mitten av året började det dock att kicka igång. Fler och fler upptäckte mina bilder och började boka olika slags fotograferingar med mig. Min kreativitet och min kunskap växte samtidigt som detta.
 
Under 2012 har jag blivit en duktigare fotograf. Jag har tjänat mer pengar på fotograferingen. Jag har blivit duktigare på efterbehandling av bilderna. Jag har fått väldigt många favoritbilder. Jag har upptäckt modefoto som har blivit det största allvaret. Jag har satsats mer på fotograferandet och lyckats väldigt bra faktiskt, vilket jag ska fortsätta med. År 2013 ska jag bli en äääännu duktigare och framgångsrikare fotograf. Jag ska satsa stenhårt! ;)
Skrivet av Sarah

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Linda Dahl

2013-01-1119:57:46 | http://goldenphotos.blogg.se
Skrivet av Julia Svanqvist

du är otroligt duktig på att fotografera.

Svar: Åh tack!
Linda Dahl

2013-02-1917:14:27 | http://juliasvanqvist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: