Veckans bild - Glädje

2012-05-21 / 21:09:38Publicerat i Mitt fotogalleri - Veckans bild

Jag, BeatriceFannyEmmaEbba och Rebecka har startat "Veckans bild". Det går ut på att vi väljer ett tema varje söndagsom vi måste fotografera efter för att sedan publicera det söndagen veckan efter. För att se de andras bidrag, klicka HÄR för att komma till vår Facebookgrupp!

Den här gången blev "Veckans bild" en dag försenad då jag inte hade tillgång till internet förutom på mobilen igår. Jag passade på att fotografera en glädjefull bild under studentfotograferingen med Hannah - bilder från den dyker upp senare i veckan.
Skrivet av Fanny

sv: Tack så mycket Linda!!

2012-05-2121:35:50 | http://fannylehmann.blogg.se/
Skrivet av Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, tack!

Och den där bilden utstrålar verkligen glädje!

2012-05-2123:20:22 | http://rebeckasfoto.blogg.se/
Skrivet av Becka [fotoblogg]

Härlig bild!

sv: Så lite så :)

Vad tycker du om mina bilder? :D



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: