www.lindasofiedahl.devote.se

2012-02-29 / 12:06:11Publicerat i Allmänt

Jag vill ha kvar den här bloggen som den är men känner ändå att jag vill ha någonstans där det handlar om annat i mitt liv. Därför väljer jag nog att ha kvar fotobloggen som den är, med lite personliga inlägg då och då för att ni ska lära känna personen bakom kameran.

Vill ni däremot lära känna mig ännu bättre kommer ni snart att kunna gå in på en blogg där jag skriver mer om mitt liv. Alltså blir det nog två bloggar! MEN den här bloggen blir inte en blogg fylld med endast fotorelaterade saker, men foto prioriteras såklart eftersom att det är en fotoblogg. Den kommer alltså att vara som precis som den är. Den mer personliga bloggen har jag nu på Devote.se. På så sätt kan jag fortfarande ha kvar "lindasofiedahl" som namn.

Jag hoppas att alla blir nöjda! Jag är nöjd med det beslutet iallafall. ;)
Skrivet av Madde

sv: bara du visar bilder så är jag glad ;)

2012-02-2914:32:27 | http://madeleneenglund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: