Tillbaka från Polen!

2012-08-06 / 15:27:45Publicerat i Socialt

Var har jag varit? Jo, jag har varit i Kraków med min pojkvän! Nu är jag dock tillbaka. ;) Jag hade bara med mig min lilla kamera då jag faktiskt inte ville ta med systemkameran. Det viktigaste är i alla fall inte hur fina bilderna är utan att jag har många bilder från resan. Här är många, men långt ifrån alla, bilder från resan:

 
Har ni någon fråga angående detta eller helt enkelt vill veta mer om min resa får ni hojta till så skriver jag lite mer om den!
Skrivet av Beatrice

Najs! Ni verkar ha varit på samma ställen som jag var på, de stora turistmagneterna, haha, så kanske inte så konstigt. Var ni på one? :D

2012-08-0718:37:37 | http://passionated.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: