En liten bloggpaus

2011-03-16 / 17:10:19Publicerat i Allmänt

Som ni säkert märkt har jag inte varit särskilt aktiv när det gäller bloggen... Den senaste tiden har jag haft så fullt upp med annat, och det har jag fortfarande, så bloggen prioriteras inte. Vi hörs snart igen.
Skrivet av Cajsa

har ny blogg nu sötnos men du behöver inte oroa dig för bloglovin', de har redan automatiskt fixat så att du följer den nya bloggen istället för den gamla så du behöver inget göra! :D Just, kick back and relax!

Vad tycker du om den nya bloggen? Är det något som är galet som jag borde höra av mig till spotlife om?

(Detta är alltså ett auto-message som går ut till alla JAG följer på bloglovin' så det kan hända att jag följer dig bara och du inte följer mig och då ber jag om ursäkt för kommentaren! ^^).

allt bra annars?

2011-03-1920:08:26 | http://cjssong.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: