Tre mysiga kvällar!

2011-06-25 / 18:06:51Publicerat i Socialt


Onsdagkväll
spenderades med min fina älskling hemma hos mig. God mat och ett härligt bad. :) Hur mysigt som helst! Torsdagen blev mest en vilodag för min del... Det behövdes faktiskt då man skulle göra sig redo för ett trevligt midsommarfirande kvällen efter!

Fredagen, midsommar, blev riktigt lyckad. Det blev en kväll hemma hos Kristian med trevligt folk. Jag har dock inga bilder därifrån...

Idag blir det ännu en trevlig kväll. Det blir bio med Sebastian, Kristian, Frida och Jonathan. Baksmällan 2 är vad vi kommer att skratta åt ikväll. ;) Jag hoppas ni har det lika fint som mig, trots vädret!

Skrivet av Nina

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-1215:05:39 | http://djurförsäkring.net


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: