Nästan vinter, men solen skiner ändå!

2010-10-16 / 13:07:14Publicerat i Mitt fotogalleri - natur



Idag skiner solen för fullt trots att den kalla vinterkylan börjat komma till lilla Skåne på riktigt. Jag är dock inte piggare och gladare för det. Det är nämligen så att jag fortfarande är sjuk och jag fick en helvetes natt inatt. Jag förstår inte varför jag alltid, alltid ska råka på allt... Jag vill bli frisk! :(

Jag hoppas iallafall att det är tusen gånger bättre med er och att ni tar vara på solens strålar idag. ;)

Skrivet av ellen (:

sv:Vilken kamera använder du av ? :)

Skrivet av Hannah Larsson

Stort krya på dig Linda! <3



Och javisst är det så! Bara de som inte är så insatta i foto osv som påstår sådant, grymt irriterande att höra om och om igen. Är glad att jag haft en nybörjarkamera så länge att folk blir förvånade när de hör namnet på kameran och trott jag haft en mer proffitionell... ;) Inte velat skaffa en ny rätt länge innan bara för att folk bara kommer tro att det är kamerans verk, men jag vet ju ändå, och mer insatta personer, hur det egentligen ligger till. :D



Skriver som jag skrev till en innan också, och precis som du också skrev; Att fota för mig är att visa personer hur man ser på världen, sakerna man ser som inte andra ser, sin speciella syn på världen, beskriva känslor man har osv. Ta hjälp av ljus för att få de där fantastiska bilderna som gör att man kommer in i en annan värld. Inte låta kameran ta de nästan alltid felaktiga auto-inställningarna.. ;)



Kram!

2010-10-1620:23:19 | http://hlphotography.webblogg.se/
Skrivet av Neha

riktigt fina bilder:D

2010-10-1716:05:52 | http://nehaexponerar.blogg.se/
Skrivet av f & j - FOTOBLOGG

Fina bilder! :)

2010-10-1718:52:58 | http://fotobyfj.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: