Blerina ♥

2010-11-06 / 14:59:55Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering









Blogg.se förstör kvalitén en aning och gör bilderna lite korniga, som vanligt, men det får man ta. Haha...

Himlen var grå/vit igår så ljuset var inte det bästa. Reflexskärmen kom knappt till användning för det var ju inte lönt... Men, bilderna blev fina ändå! Det tycker iallafall jag och jag hoppas Blerina tycker likadant. :) Det var kul att umgås med Blerina lite utanför skolan också. Tack för dagen, sötnos!

Skrivet av fanny nyman

herregud vad söt hon är! superfina bilder linda!

2010-11-0615:15:38
Skrivet av Blerina

Linda jag är mega nöjd och du är jäätttee duktig Tackk så mkt <3 och det ar jag som kommentera fån belöpta fb på din haha <3

2010-11-0620:23:51
Skrivet av Blerina

Linda jag är mega nöjd och du är jäätttee duktig Tackk så mkt <3 och det ar jag som kommentera fån belöpta fb på din haha <3

2010-11-0620:25:32


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: