Hopphoppihoooopp :D

2010-05-27 / 20:32:57Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering




Jag är skitglad idag! MVG på musiken. Underbar dag i stan med Eve och Nicke. Tittat på Eves lillebror som tillsammans med sina vänner dansat (vi hade likadan dansuppvisning när vi gick på den skolan och var i deras ålder). Man blev ju lagom nostalgisk, haha... Jag saknar att vara en liten fjutt! Ni skulle sett när jag och Eve var med och dansade som galningar till Macarena!

Glad, som sagt, därför blir det två glada och söta hoppbilder. ;)
Skrivet av Sissi

härliga bilder! och grattis till MVG:et :)



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar!

2010-05-2813:19:45 | http://enligtsissi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: