Mars, "vårmånaden"...

2010-03-02 / 16:15:54Publicerat i Mitt fotogalleri - natur



Det är ungefär detta man kan hitta att fotografera i min trädgård just nu, plus en massa snö. På sommaren är vår trädgård som en dröm för mig när det gäller att fotografera. På vintern är det dock inte lika kul. Mars brukar annars vara en månad då alla vårtecken dyker upp. Ursäkta mitt språk, men, jävla skitvinter!

By the way, nu har jag en praoplats! Det fick väljas helt random och jag kommer få praoa på någon hemtjänst. I början fick jag höra läskiga saker som att jag skulle torka gamlingarna när de varit på toa och mata dem när de ska äta. Hm, som tur är så stämmer det inte...
Skrivet av E WE LI N A -foto

Sv: DANKEE :DD



Najjssii bilder :]

2010-03-0218:33:48 | http://evelinasigetty.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: