Konfirmationslägret 2010, BILDBOMB!

2010-03-08 / 19:09:13Publicerat i Socialt


Jag, knasiga Emilie, Simon och Andreas på bussen på väg till lägret som ligger någonstans vid Halmstad.

Alice poserar för fullt i vårt rum. ;)

Godis är jävligt gott.

Josse sov i samma rum som mig, Eve, Alice och Emilie!

Jag skaffade mig en hel del nya söta vänner, men personerna som helt enkelt fastnade mest i hjärtat på mig var Zack (längst till vänster) och Gustaf (näst längst till höger)! Så är det ba'!
Gullegrisarna med sina mini-crackers!

Alice and I var redo för sovdags första natten. :)

Posers!

Förlåt Gustaf, men denna bilden får mig att le så mycket att käkarna snart går sönder.

Man får ju bjuda lite på sig själv. ;)

Det där elchocksspelet gav ifrån sig många skrik och asgarv, haha!

Gisela, sötnos!

Gustaf och Tue hade kul, kanske lite för kul...

Eve, även kallad Greta. Hahahaha så söt!

Klockren bild på Tue. :D

Ännu en klockren bild på Tue. I love this picture.

Emil red på sin polle Gustaf.

Man var ju lagom trött då jag, Eve, Emilie, Gustaf och Emil bestämt oss för att dygna.

Eve var ju helt galen. Stackars Emil! ;)

Aw, Gustaf började bli lite pömsig vid kl 05.00...

Eve började piggna till vid kl 06.00...

Denna bilden på Eve är bara läskig. :o

Heeelt fullsmockad av våra vackra målningar!

Sista dagen. Här är en del utav konfagänget.

En annan del utav gänget...

Ännu en del, haha. Fick tyvärr inte med hela gänget, men nästan!

Tack för underbara tider, alla som deltog! :) Till mina friends som vill se lite fler bilder, gå in på min facebook!

Skrivet av yo<3

se rolig ut :P

2010-03-0916:38:23 | http://yosirinan.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: