Planerna inför nästa vecka!

2010-06-18 / 15:44:04Publicerat i Socialt


Eve å jag!

Nästa vecka är rätt planerad redan nu och det är mycket jag ser fram emot. Det finns dock en del lediga dagar också, vem vet vad som händer då... :)

Måndag: Porträttfotografering med Hannah!
Tisdag: Först är det tandläkaren som gäller, blä... Men! Efter det ska jag och Eve ha en fotodag (ovanligt? hehe) i Helsingborg.
Onsdag: Mitt på dagen vet jag inte vad som händer, men jag ska sova hos Eve iallafall...
Torsdag: BAKKEN MED EVE OCH JOSSE! Tack för den möjligheten, Micke (Eves pappa)! :D
Fredag: Midsommarfirande hemma hos Eve.
Lördag: Är antagligen kvar hos Eve en stund efter att ha sovit där... Sen får man se vad som händer.
Söndag: Inga som helst planer!

Skrivet av Anonym

söt du är gumman!

2010-06-1821:53:29
Skrivet av Hannah

Wihii ska bli så kul!

2010-06-2002:01:14 | http://hannahwagner.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: