En dag i stan :)

2010-06-17 / 01:34:06Publicerat i Mitt fotogalleri - blandade kategorier










Nu är det sommarlov, då har man fullt upp hela dagen och bloggar om det på natten. Haha... Eve ligger och halvsover och jag ska snart lägga mig jag med. Vi är så sjukt trötta...

Ps. Just denna veckan blir det inte fotoprojketet! Vi får se om det är något som håller till sommaren, annars får man kanske börja till hösten igen...

Aja, godnatt med er!
Skrivet av Emma Nilsson

aw dom två första bilderna!

2010-06-1713:12:10
Skrivet av EMELIEJR [en personlig fotoblogg]

Fina bilder! Vad använder du dig av för objektiv? :)

2010-06-1713:23:31 | http://emeliejr.blogg.se/
Skrivet av selma

Hej hej. Har inte en aning om hur jag hittade din blogg men den var grym, vilken klockren design och vilka grymma foton du tar. När jag såg din design var jag bara tvungen att kommentera om du skulle kunna fixa en åt mig. Har haft min ett bra tag och börjar tröttna rejält. Tacksam för svar :)

2010-06-1718:47:42 | http://selmasedef.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: