Några bilder på lägenheten i Helsingborg

2010-02-18 / 12:50:04Publicerat i Allmänt

I början på lovet ska jag till Helsingborg och komma bort från ödelandet här hemma haha! Därför tänkte jag bjuda på lite bilder från lägenheten så ni får se hur det ser ut... Bilderna är tagna ungefär när vi precis flyttat in så alla möbler är inte utsatta. Det är alltså mycket mysigare nu och vi har inte en lika fjuttiputtig tv som vi hade där! :) Det är en liten lägenhet, men det finns ändå gott om plats för oss alla. Man behöver inte mer än vad vi redan har!


Här ser ni hur den ser ut på utsidan! :)

Badrummet, och till vänster ser ni lilla mig i spegeln! Det kanske är lika bra att jag säger att det är två bilder som sitter ihop så det ser ju inte riktigt ut sådär. Själv tycker jag det syns rätt tydligt, men det kanske inte är alla som ser det.

Mamma och pappas säng (själv sover man i soffan haha).

Haha riktigt lika tomt är det inte som på bilden, vi har inte ens någon matta där. Här ser ni iallafall min sovplats, soffan, och om jag ska vara ärlig så är den mycket skönare än sängen. ;)

Detta är då köket och jag måste säga att jag älskar belysningen och det röda. Det är mysigt, tycker jag! :D

Jag avslutar med en bild på utsikten som enligt mig inte heller är helt fel. :)

Resten av bilderna är ganska oviktiga så ni får nöja er med dessa. Nu ska jag plugga lite. Puss och kram (på avstånd, är fortfarande sjuk hehe)!

Skrivet av Anonym

ska du flytta från höja? :O

2010-02-1822:43:32
Skrivet av Maria [Fotoblogg]

vilket underbart kök ;)

2010-02-2515:21:32 | http://mariaholgersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: