Vad gör du om ett år?

2010-12-14 / 19:59:36Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering


Den här tjejen sjöng jag "tänd ett ljus" med igår på lucian. Så, nu har jag fått med det samtidigt som jag lyckades göra inlägget lite trevligare med en somrig porträttbild. ;)

Om ett år? Ja, då sitter jag precis som nu och väntar på jullov. Skillnaden kommer dock vara att jag är 16 år gammal och går på estetiska programmet istället för sketna Nyhemsskolan. Jag och Eve var faktiskt där en heldag idag för att se hur det var. Själv är jag helnöjd och längtar galet mycket till gymnasiet!

Vad gör du om ett år?
Anledningen till varför du började blogga
Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?

Skrivet av sandra coco

På rönne eller? :)

2010-12-1420:04:41 | http://bananaflash.blogg.se/
Skrivet av Emelie

Vad kul att du hälsade på och att du bestämt dig! du kommer inte bli besviken! :)

2010-12-3115:08:13 | http://cleancocaine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: