Tre artister som du vill tipsa om

2010-12-11 / 20:36:39Publicerat i Musik




Ja, det blev visst lite fler än tre...

Tre artister som du vill tipsa om
Gå in på din tionde bildmapp, ladda upp den på bloggen och berätta kort om den
Vad gör du om ett år?
Anledningen till varför du började blogga
Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?

Skrivet av E L I N

hej, jag har en fototävling på min blogg. temat är glädje. det skulle vara jätte kul om du var med ! :)

om du ser detta som reklam eller liknande , ber jag om ursäkt.

2010-12-1120:58:35 | http://aphotostory.blogg.se/
Skrivet av Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; varsågod! :D ha en bra dag. kram

2010-12-1213:29:01 | http://ellinorsjoberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: