Min första kyss

2010-12-23 / 16:33:24Publicerat i Allmänt

Jaaaa, haha... Det kändes väl precis som en första kyss ska kännas. Spännande, pirrigt, häftigt, mysigt. Haha! Personen är dock världens slusk, vilket jag inte visste då. :)

Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?

Jajajaja! Idag har jag slått in en massa paket och grejer. Imorgon är det julafton. Känns det som det? Jag vet inte. Det har gått så snabbt så jag har inte riktigt vant mig vid tanken, haha. Jag längtar iallafall! :D
Skrivet av Hannah Larsson

God jul! :D

2010-12-2410:21:25 | http://hlphotography.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: