Porträtt tävling!

2009-09-20 / 17:42:50Publicerat i Allmänt

Jag är med och tävlar i fototävlingen "Porträtt" hos Jakob Andersson, priserna i tävlingen är sponsrade av Fotofyndet – fototillbehör du inte har råd att vara utan och första pris är ett presentkort värde 400:- på valfria fotoprylar hos fotofyndet.se, även de som kommer tvåa och trea kommer att vinna pris. Vill du också vara med och tävla? Klicka då in här och läs mer om tävlingen!

...Nu är det bara att hoppas på att man kommer med! Jag gissar på att många kommer tävla med väldigt snygga bilder. Jag valde en bild jag tog i somras faktiskt, en bild som jag tror inte kommer likna någon annan bild. Förhoppningsvis!

Om jag kommer med vore det väldigt kul om man kunde få vinna presentkort! Behöver det verkligen. Eftersom jag inte vet om jag kommit med än så låter jag bli att visa vilken bild jag tävlar med nu, det tar vi då isåfall. Gaaah, chansen är nog inte så stor men jaja, hoppas kan man alltid göra!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: