Ronija och Rönna!

2009-10-31 / 14:28:19Publicerat i Socialt


Från vänster: Ronija, Rönna! (Helt omöjliga att ta kort på, haha) Bilden är från när vi gick från Donken, Mc Donalds, till bussen. :)

Direkt efter att jag kom hem från Helsingborg igår åkte jag till Rönna. Jag var med henne och Ronija och det var jättemysigt. Vi tog först bussen till Donken, som jag kallar det, och åt. Gooooott! När vi skulle gå tillbaka till busshållplatsen trillade Ronija och blev blöt om fötterna, vilket ledde till att hennes ena tå var helt vit när vi kom hem. Stackars Ronijas tå! När vi kom hem var det tjejkväll som gällde, då även Emelie var med.
Tack för kvällen sötnosar!

Idag blir det att åka till kusinerna kl 5, jag vet inte hur länge vi stannar men det blir kanske sent. Ni får ha det så bra sålänge!
Skrivet av J E N N I F E R

Sv: Åh tack så hemskt mycket :)

2009-10-3115:01:32 | http://jenniferkivinen.blogg.se/
Skrivet av Mathilda - Fotoblogg.

okej! :) jag har slingat håret sen varit på affärn! :)

Skrivet av E W E L I N A -foto

S: var inte du hemma igår ?O:

2009-10-3118:59:41 | http://evelinasigetty.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: