Här kommer svaren till frågestunden!

2009-10-29 / 11:58:41Publicerat i Allmänt


Vad är ditt bästa bloggtips? Jag har några tips... Blogga om det du är intresserad av på ett sätt så att de som läser intresserar sig av innehållet. Ha med bilder i inläggen och inte så mycket text, sålänge du inte bloggar om något du tycker är viktigt som t.ex jag har gjort under kategorin "Linda tycker till". Det jag tycker är viktigast av allt, är att du är dig själv!

Vilken är din favoritblogg? Förutom mina vänners bloggar som jag har under länkar, är mina favoritbloggare Anchisa (Fokis.se), Sebastian (Sabbaa.se), Jakob (Detvarmindag.blogg.se) och Elin (Nevnarien.se).

Vilken blogg läser du dagligen?
De som jag nämnde här ovanför + alla jag följer via bloglovin och det är en hel del!

Har du designat din blogg själv? Nej, det är min duktiga kusin Malin (Malinsofiacalmebring.blogg.se) som designat den!

Varför läser folk din blogg? Fråga dem!



Vad gör du när du inte fotograferar? Umgås med mina vänner och försöker ta vara på tiden så gott jag kan!

Har du lärt dig själv eller har någon annan lärt dig, tipsat dig, eller liknande om fotografi? Jag har lärt mig själv, även om Evelina (Evelinasigetty.blogg.se) kommit med några tips då och då om kamerainställningar och så. ;)

Vill du bli fotograf? Det är drömmen, ja!

Hur kan du ta så fina bilder med en vanlig digitalkamera? Först vill jag säga tack! Haha, jag vet faktiskt inte hur jag ska besvara den frågan...

Om du ska få en systemkamera, vilken ska du då ha? Jag funderar på en Canon 450D. :)

Vad fotar du helst? Porträtt och natur!



Hur kan du se ut som att du är typ 14 år äldre än vad du egentligen är? Hahahaha Andreas då... Så du tycker jag ser ut som en 28-åring? 14 år äldre är väl ändå att överdriva? :p

Vad är ditt favoritgodis? Choklad!

Vilka umgås du mest med? Evelina och Alice. :)

Bor du i lägenhet eller villa? I villa.

Gillar du någon sport, isåfall vilket lag? Sport är kul men det här med lag bryr jag mig inte så mycket om, jag är inte så insatt i det. ;)

Vad lyssnar du på för musik? Allt möjligt, jag har väldigt blandad musiksmak. Jag älskar nog akustiska låtar mest iallafall... :)

Någon favoritlåt? Haha, jag kan inte välja en och skulle jag rabbla upp alla skulle det bli för mycket.

Förebild? Jag har ingen förebild, jag lever livet på mitt sätt. :)

Skrivet av JUNITJEJ

Kul att få vet amer om dig!

2009-10-2914:29:15 | http://junitjejen.se
Skrivet av Jakob Andersson

Svar: Tack så jättejättemycket fina du. Om du bara visste hur mycket det värmer när du säger så. Jag blir skitglad! :D Tack. Jag tycker inte alls du är läskig, tvärtom bara ärlig och jag gillar människor som vågar berömma och säga vad dom tycker till andra människor. :')

2009-10-2915:21:30 | http://detvarmindag.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: