Några punkter som sammanfattar helgen!

2009-11-29 / 19:21:26Publicerat i Allmänt

  • Bästis! Tack för att du tillbringat hela helgen med mig, det har varit jättemysigt! Fetepuss på dig!
  • Väla! Julklappar till mina nära och kära, check!
  • Snyggingen Tim från tv-programmet "Mammas Pojkar"! Jag och Evelina stötte på honom på MQ, sjukt coolt, haha! Tycker jag, heh... Han är till och med snyggare i verkligheten än på tv!
  • Helsingborg! Älskar staden och allt knasigt folk som man träffar på vart man än går. ;)
  • Julskyltningen! Jättemysigt och det var kul att träffa alla, särskilt Sandra, hihi!
  • MACCAN! Att få träffa en så nära vän, som man inte träffat på ungefär ett halvår, är underbart! Helgens huvudperson! :D
  • Stilla natt, hm! Matilda hoppar ur och jag tvekar på att jag vill stå där som ett fån och sjunga den själv. Antagligen skippar även jag det.

Tyvärr får ni leva med ett inlägg utan bild, haha... Blogg.se jävlas för mycket med mig nu!

Skrivet av Sändy [metrobloggen.se/sandystar]

Hihi, stort hjärta till dig och Eve :D

2009-11-2920:55:36 | http://metrobloggen.se/sandystar


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: