Lyckad dag!

2009-11-08 / 22:11:00Publicerat i Allmänt


Frida bad mig visa en bild på mina vovsingar... Så ja. ;)

Dagen blev väldigt lyckad, tycker jag! Först var det då handbollsmatch, Sierra vann dock inte. Men.. Det kvittar! De spelade bra ändå så de ska inte deppa över det. :) Efter en liten snackestund med kära Simon stack jag med Johanna till stan. Johanna är väldigt knasig, haha! Det var riktigt kul att vara med henne!

Till slut fick vi skiljas åt för jag hade bestämt träff med min kära fästmö, hihi. Sandra kom och mötte mig vid sjukhuset. Vi stannade ute ett tag och tog bilder som hon skulle ha till skolan, photoshop och grejer som hon skulle lära sig vet ni! Bilderna blev inte så bra, haha, kameran var ingen hit. I vilket fall som helst.. Efter vi gjort det och frusit i några minuter, stack vi hem till henne. Hennes mamma bjöd på en massa pannkakor, sedan fortsatte kvällen. :)

Imorgon är det prao på Villanskolan som gäller! Jag ser sjukt fram emot att slippa skolan en hel vecka för att leka med små söta kids! 1C, here I come! :D
Skrivet av Sändy [http://metrobloggen.se/sandystar]

tack själv fästmöis :D

och kameran hade lika många megapixlar som din, så tror snarare det berodde på att vi inte visste hur vi skulle ställa in den :P

2009-11-0822:50:32 | http://metrobloggen.se/sandystar


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: