Bra för att vara torsdag!

2009-05-28 / 19:18:20Publicerat i Allmänt

 
Ja jo, min mobilkamera sucks bigtime.. :(

Först skola, ganska chill ändå.. för att ja.. vara torsdag.
Sen stack jag och Eve till stan, vi åt glass och hade det mysigt. Sen hade vi tråkigt så vi stack till Philip och hade kul. :)
När han skulle träna, stack vi till stan igen och var där en stund. När vi tröttnat så cyklade vi till Patrik och åt mat.
Haha sen skulle vi kolla på små barn (bilden) som skulle dansa. Vi var där för att Eves lillebror Alex skulle vara med. Det var en jättegullig dans. :D När vi var där fick jag och Eve syn på en riktigt jävla snygg kille. Haha jag menar.. Han var riktigt fin, grr. :o Hahhaha jaja!

Sandra, min kära fästmö, är jätteglad för ringen jag gav henne igår. Vi är förlovade haha. Nej, jag är inte förlovad på riktigt. (a) Men den står för vår vänskap iallafall! Hon behöver bara kolla på ringen så vet hon att hon alltid har mig! :D Puss på Sandra. ♥

Jäääättetrevlig dag iallafall! Kram på er. :)
Skrivet av Sändy

Hehe <3 Vad menar du inte på riktigt? :o nu blev jag förkrossan :'( Najdå :D puss på dej Linda!!<3

2009-05-2819:24:20 | http://metrobloggen.se/sandystar
Skrivet av ellmers

fin blogg ! :)

kommnetera gärna tillbaks ! :)

2009-05-2822:43:02 | http://ellmers.blogg.se/
Skrivet av mickan

sätt igång att få alla dina läsare att rösta i min veckans blogg tävling NU

2009-05-2919:15:35 | http://klojs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: