Kelly Clarkson - My life would suck without you

2009-03-13 / 17:17:26Publicerat i Socialt


Dagen började med hemkunskap då vi gjorde nån indisk kycklinggryta. Sen hade vi SO och pratade om media och sånt, det var inte så svårt. :) Efter SOn gick jag och Evelina och åt, maten dög men var på gränsen till äcklig som vanligt. Sen hade vi svenska, det är rätt chill faktiskt, vi gör tester på oss själva för att se hur vi är. Helt ärligt så tycker jag det är kul, Evelina också hihiih. Sen hade vi håla, då var jag med några av tjejerna i min klass. Vi lyssnade på Enidas extremt skumma musik hahaha. Sen började fysiken med Schvend, inte lika kul nä. -.- Sista gången man såg Gustav som bytar klass, kommer sakna killen faktiskt. ;o Till sist tog fysiken slut iallafall, tack och lov.. Då hade vi elevens val, som nu mera är bild. Det var kul såklart, jag älskar bild. :D
Jaaao, sen skulle man vänta på bussen.. Trodde den var sen först men sen så kom den aldrig. Jag, Evelina och Emma höll på att frysa ihjäl. jag ringde snälla mamma som kom och hämtade oss efter att ha stått ute och frusit en timme. Vi ska fan ringa och klaga på bussjävlarna, riktigt dålig stil.
Och nu sitter man här och väntar på att syster Sara och pojkvännen ska komma, ser fram emot det eftersom jag nästan aldrig träffar dom. Sen blir det fedegod mat ikväll också. :)

That's all I've got to say. Ha D haj!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: