Joseph Arthur - In the sun

2009-03-20 / 16:19:48Publicerat i Socialt


Nu äre vår bitches! Ut och njut! :D

Hallåja bloggen! Det var ett tag sen...
Jag har haft ganska fullt upp denna veckan så har knappt tid att blogga och har knappt lust att göra det heller. Jaja, man får göra det ändå. ;p
Seg dag idag iallafall. Det började med två timmars hemkunskap då vi baaara pratade, det var verkligen inte kul. Sen hade vi SO och pratade om media som vanligt. Sen gick vi och åt potatis och shit och sen började svenskan. ;d Vi pratade mest om den nya boken vi ska läsa ut denna månaden. Killarna fick smala böcker på ungefär hundra sidor, medans vi tjejer fick en bok på fyra.. -hundra sidor. Det är gaaanska orättvist, dessutom har jag svårt att komma in i boken. Menmen, sen hade vi håla då vi blev sjukt dissade av en vän som jag inte nämner här. Han verkar ha glömt mig och Evelina helt.. helt. Sen började fysiken och jag och Evelina var sjukt ledsna. Dagens sista ämne var elevens val som är bild, det var skoj iallafall!
Nu ska jag löka sönder, hejdå.

Vi får panik, vi blir sårade, vi blir arga, du vet inte vad du gör men du gör det och det känns hårt. Glöm oss inte...


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: