Lite update från igår ;)

2009-07-22 / 14:21:22Publicerat i Socialt

Jag och Alice stack som sagt till Philip, den hanen som står mig närmast av mina vänner efter honorna Evelina och Alice, eftersom vi inte träffat honom på en evighets evighet. Som vanligt öppnar han dörren, kollar på mig och Alice en stund, sedan går han in i huset utan ett ord. Och som alltid står jag och Alice kvar i hallen som två fån och bara "jaha?". Till sist hör man gamla goa Phille ropa "kommooor ni ellååår?" från köket. Där satt vi och kollade på när han lagade mat, som gick ganska bra. Haha. ;)

Varning, ointressant grej på gång! Men man måste ju bara ha med det:

Såklart stirrade jag och Alice ut Philip när han åt. Det är filmat med Alice's mobilkamera så kvalitén är inte den bästa.

Iallafall! Efter att han ätit hittade vi på massor med kul, hehe. Det roligaste på hela dagen får bli... Chill på studsmattan med Alice, Philip och Padde. Jag är knäpp, Alice är knäpp, Philip är knäpp och Padde är knäpp. Perfect. :D
Det går nog inte riktigt att beskriva hur kul vi hade, men ja.. Tack till världens mest saknade Phille, Alice och Padde!


Lilla Phille får avsluta inlägget. ;) Haha, det är nog inte bara jag som tycker han var grymt gullig när han var en liten fis. ♥
Skrivet av Hradil

haha morgon frilla* på filmen ... :/ haha jag hade också kul! :D

2009-07-2214:29:54
Skrivet av Pontus

En i familjen som dött precis :/

2009-07-2214:43:20 | http://pontusingeby.se
Skrivet av Pontus

haha :D

Men den är grym :D

2009-07-2214:45:05 | http://pontusingeby.se
Skrivet av adina

jag också! hallon är sjukt gott :D

2009-07-2217:16:19 | http://lillsmuurfen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: