En gammal söt bild på Eve!

2009-12-11 / 17:44:49Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering



Det fick bli en gammal söt bild på Eve!
Denna dagen började med Luciafirande och det var niorna på vår skola som bjöd på fint Luciatåg! Sedan rullade dagen på som vanligt och det blev en lång fredag.
Idag är det exakt en vecka tills jag ska stå och sjunga solo inför hela skolan. Jag har aldrig gjort något sådant förut så jag är rent ut sagt skitnervös. Det blev Stilla natt till slut ändå, men jag får alltså göra det utan Matilda.

Nu ska jag åka till farmor och stanna där hela helgen, hihi. Ni får ha det så fint! :)
Skrivet av E M M A

fin bild! :D

& vad spännande med solot! ^^

2009-12-1212:37:22 | http://eexx.blogg.se/
Skrivet av Jakob Andersson

Svar: Tack så otroligt mycket! :)



Men du... du glömmer väll inte bort att vara med och tävla om den supersnygga KNOKK-klockan? Perfekt julklapp eller att behålla för dig själv! :)

2009-12-1216:32:52 | http://detvarmindag.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: