Tack för idag sötisar!

2009-08-25 / 21:27:06Publicerat i Allmänt

Dagen började såklart med skola och det var inte jättehemskt faktiskt. Heho...
Efter skolan stack jag till stan med Evelina och Alice. Det var mysigt och trevligt som vanligt, jag älskar att umgås med mina bästa brudar! :D Mycket har hänt idag, både bra och dåliga saker. Jag har även dragit ett stort streck över vissa saker och det är väldigt skönt.

Efter vi varit i stan skulle vi hem men det slutade med att vi hamnade på ett sjukt öde ställe. Det var värsta bondgården haha. Vi gick iallafall till Alice's söta häst sen och där hittade vi en jättesöt kisse som var jättemysig! Jag fångade allt på bild med min extremt dåliga mobilkamera såklart. ;)


Checka åkern, bondgårdarna och den feta höbalen!

Alice sötar sig i ödemarken. ;)

Alice tyckte jag skulle ta bild på hästbajset... Heh.

Kissemissen! Den var mycket sötare i verkligheten dock. Hihi. :D

Iallafall. Jag kom nyss hem från Alice efter att ha varit hos henne en stund. Nu sitter jag här och ska snart lägga mig i sängen. Puss på er!
Skrivet av Hannah

Aw, vad söt katt :)

2009-08-2522:06:57 | http://sinnerhannah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: