DESIGNPROBLEM!

2012-11-08 / 11:55:00Publicerat i Allmänt

Till er som läser och framförallt kommenterar min blogg, läs detta:
 
När man ska kommentera på min blogg ser det helt konstigt ut. Jag vet inte vad jag har gjort men jag måste ha lagt till eller tagit bort något i kodmallen eller stilmallen - och jag vet inte vad. Det går inte att kommentera alla blogginlägg... Det går inte heller att klicka in sig på kategorierna "Om mig" och "Prislista". Någon som vet vad som kan ha hänt? Säg gärna till isåfall!
 
 
 
Jag kommer inte ha tid till att fixa det här på ett bra tag så jag hoppas att ni kan leva med stökigheten!
 
Förresten! Om ni upptäcker något annat konstigt eller fel på min blogg som jag kanske inte har märkt - skriv gärna det!
 
Nu är det viktigaste fixat och det ser bra ut! Tusen tack till min duktiga kusin Malin som hjälpte mig!!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: