Långhårig

2012-01-17 / 19:25:29Publicerat i Allmänt

När håret gick ner till rumpan... Det var tider det!
Hemska tider. Jag vill aldrig vara med om det igen. Det kanske var fint på långt håll men kom man i närheten såg man att topparna var trippeldelade. TRIPPELDELADE! Dessutom var inte mitt hår det enklaste att vårda med alla vågor, lockar och tovor.

Ibland funderar jag på att spara ut igen, men så fort den tanken slår mig, tänker jag också på vilket helvete det var. Nä, jag trivs bättre i kortare eller medellångt hår!

Nu tappar jag lite poängen här... Många skäller på mig när de ser bilder på mig med mitt långa hår. BUT PLEASE, förstå att det helt enkelt inte går. Puss!


Gulligt, men nej tack.

På tal om det här... Denise ska klippa mitt hår på torsdag!
Skrivet av nathalie

Du är söt! Ha en riktig toppen Fredag ;* kramkram

2012-01-2017:09:02 | http://kstew.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: