Anledningen till varför jag började blogga

2010-12-18 / 18:21:39Publicerat i Allmänt

De äldsta inlägg ni kan se på min blogg är från mars 2009. Det var dock inte där det hela började. Anledningen till varför jag började blogga är faktiskt att jag var sjuk. Riktigt sjuk. Jag hade råkat på världens halsfluss och magsjuka på nyårsafton 2008. Ja, nyårsafton. Alltså, medan alla andra var och firade nyår satt jag uppe på mitt rum och led. Jag visste att många hade börjat blogga, det verkade som ett bra tidsfördriv, och så satte jag igång.

En lång tid var bloggandet bara ett tidsfördriv. Det var ett ställe där jag skrev ner långa texter om min vardag och lade då och då upp några bilder. Idag är det tvärtom. Mina inlägg består nästan bara av bilder och sällan mycket text. Tidsfördrivet har blivit ett ställe där jag kan visa upp mina bilder, mitt intresse för fotografering.

Anledningen till varför du började blogga
Din första kyss
Dagens outfit
Ta en bild på det du ser till höger om dig och lägg upp bilden på bloggen
Fem saker du inte äter
En bild på dig som bebis
Berätta om personen du senast skrev till på sms/msn eller på något annat ställe
Vad gör du just nu?
Skrivet av filip

sv: tackar så mycket! hoho, ja jag blev ganska nöjd med det också!

2010-12-1921:16:22 | http://filipu.blogg.se/
Skrivet av Fotograf Sofia Wählby

Svar: Tack så mycket :)

-Jag känner verkligen igen mig i din lilla story. Jag började blogga 2004-2005 och det för att jag hade läst Karolina Skandes blogg och fick en sån inspiration att börja blogga om mode och skönhet. Men du skulle sett min dåvarande blogg... Ren katastrof! Men nu är jag precis som du, och visar mina verk ist. Mycker roligare och mer givande :)

2010-12-1923:17:41 | http://sofiawahlby.blogg.se/
Skrivet av Hannah

Hehe ja jag vet inte, kan ju va lite kul :) hur mycket ska du ha för dom?

2010-12-2220:27:40 | http://hannahwagner.blogg.se/
Skrivet av Ja du vet vem jag är ;)

SV: Men åh du är sötast linda! FÅR jag verkligen någon av bilderna?? För har du betalat för dom så känner jag mig jättedum om jag bara får dom sådär..

2010-12-2221:34:32 | http://hannahwagner.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: