Jag älskar att blogga

2009-08-27 / 19:37:21Publicerat i Linda tycker till


Bild: Evelina Sigetty

Jag har inte många läsare längre, det vet jag. Visst önskar jag att jag visste varför, men det gör jag inte. Vissa slutar blogga vid det här tillfället.
Men inte jag! Jag älskar att blogga, jag älskar att få skriva av mig. Sålänge jag får göra det, är läsarna bara ett plus.
Don't get me wrong! Jag tycker det är helt otroligt att det faktiskt finns vissa som är intresserade av vad jag har att säga. Det jag menar är att jag bloggar inte för att få halva Sveriges uppmärksamhet. Vissa gör ju det, men inte jag.

Liksom.. Tänk vad kul att kunna läsa detta när man är vuxen och gammal? Bara få tänka tillbaka... :)
Skrivet av Martin

Du är min flickvän :) <3

2009-08-2818:30:34
Skrivet av LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Svar till Martin: Haha nej, vem är du?

2010-01-1519:31:20 | http://lindasofiedahl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: