Planerar inför lovet

2012-11-19 / 15:02:29Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering



 
 
Som ni antagligen har märkt så ligger fotografering mig varmt om hjärtat. Fotograferingar av alla dess slag är kul - allt från familjeporträtt till hundfotografier. På senare tid har jag dock hittat något som jag brinner för lite extra mycket och det är modefotografering. 

Därför har jag tagit tag i detta. Jag frågade rakt ut vilka tjejer som helt gratis skulle kunna tänka sig att ställa upp som modeller under jullovet och jag fick förvånansvärt mycket respons. Riktigt kul! Olika idéer kring fotograferingar har funnits i tankarna länge och nu ska jag äntligen få dem gjorda. Jag har noga valt ut modeller som passar till de fotograferingarna som jag vill ha.
 
Hittills har jag endast fått positiva svar på mina idéer och tjejerna verkar vara väldigt taggade - dock inte lika taggade som jag. Fy vad kul detta ska bli!!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: