That girl

2012-08-30 / 18:37:00Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering

Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8 + Silver/vit reflexskärm (silvriga sidan)
50mm - 1/320 - f/2.8 - ISO 100


Jag får frågor om kamerainställningar och utrustning hit och dit. Med den här bilden besvarar jag era frågor med en gång. Eftersom att jag inte har en så stor utrustning än har jag inte tyckt att det varit lönt att skriva vad jag har använt för att fotografera olika bilder, men kamerainställningar känns inte lika dumt att skriva till under bilden. Och skriver jag inställningarna kan ju utrustningen lika gärna stå med.

Detta kommer jag inte att göra till varje bild jag lägger upp men jag gör det då och då. Jag hoppas att det är till lite hjälp!
Skrivet av EmmA - Photo

Det är alltid roligt att veta hur bilden har blivit till, vilka inställningar och utrustning som har använts. Jag skriver dock inte själv upp det, jag är för lat... haha

2012-09-1201:40:03 | http://emmaswindow.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: