Håll ut

2012-08-27 / 13:39:00Publicerat i Allmänt

Tja! Det är Linda. Ni vet, tjejen som äger denna bloggen? Jag hoppas inte att ni har glömt mig! Jag lever och jag har börjat skolan - wiho. Skolan tar upp mycket av min tid och därför har jag inte haft ork till att varken fotografera eller blogga. Vi har även lagt ner "Veckans bild" då knappt någom av oss har tid till det. Tyvärr har jag märkt att jag förlorar prenumeranter på grund av detta...
 
Till er som är kvar! Jag hoppas att ni stannar kvar oavsett vad ni följer mig för. Utan er hade jag knappt bloggat alls! Jag har inte bloggat på ett tag nu MEN ni har mycket att se fram emot. Igår hade jag nämligem en väldigt lyckad fotografering med ett gäng härliga danstjejer och de bilderna vill ni inte missa! Jag ska berätta mer om den fotogtaferingen senare. Just nu sitter jag och kollar igenom bilderna och så fort jag kommer hem kommer jag att påbörja redigeringen!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: