Smått irriterad.. Sanna, don't leave us!

2010-05-19 / 21:43:10Publicerat i Socialt


En liten bild på mig och Eve, bara för att vi är bäst! Hahaha... Det har vi ju diskuterat med Sanna idag. Ellerhur Eve? ;)

Sanna, åh, Sanna! Ingen ni känner till, men hon är någon för alla elever på skolan jag går i. Ni kan inte tänka er en bättre lärare. Jag skulle utan tvekan kunna ha henne i alla ämnen utan att tröttna. Hon förstår sig på ungdomar, haha, det är sällan lärare gör det! Sanna är min svenskalärare och alla älskar henne. Varför? Det... Det går inte att förklara. Hon är bara en så jäkla skön människa!

Så vad är felet? Jo, det ska jag berätta för er. Det EXTREMT STORA felet är att Sanna inte längre ska ha vår klass i svenska. Vår gamla svenskalärare kommer tillbaka och då ska vi plötsligt byta till någon annan än Sanna. Det är orättvist! Jag låter som en galning, men det är sällan man lyckas få en så bra lärare. Gah... Jag blir sur! :(

Skrivet av Emmah

vilken sanna? :s

2010-05-2017:20:42


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: