Mys i stan!

2010-05-23 / 16:12:36Publicerat i Socialt

Jag hade ingen möjlighet till att blogga senare igår eftersom jag sov hos farmor. Däremot följde kameran såklart med och två bilder från igår dyker upp nu. Fler bilder togs såklart. Modellande blev det minsann för Alice och även liteeegrann för Nicole och Elin. De bilderna lägger jag dock upp vid ett annat tillfälle! Det var en otroligt härlig dag igår. Vädret var verkligen awesome! :)

Under tiden som ni ser dessa bilderna ska jag redigera bilder på Denise.
Jag fotograferade henne idag och trots att vädret inte var lika fint som igår, blev det en del bra bilder!



Kebabpizza med Alice i stadsparken, fiyeeeah!

Skrivet av Noelle

Hej Linda! Jättebra blogg.

Kan du visa bilderna på Denise när du är klar? :D KRAM

2010-05-2316:19:59
Skrivet av LINDA - [foto och vardag]

Svar till Noelle: Tack så mycket!

Ja visst kan jag det. Däremot lägger jag inte upp alla bilder, kan ju inte lägga upp hundra bilder. Men mina favoriter kommer jag absolut lägga upp. ;)

2010-05-2317:57:38 | http://lindasofiedahl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: