If I could turn back time

2010-05-25 / 15:48:33Publicerat i Socialt


Från vänster: Ronija, Evelina, Emelie och lilla jag. Fortfarande vänner såklart! ;)

När man var liten var allting så lätt, va? Om man fick en enda läxa var det väldigt mycket. Det var till och med kul vissa gånger... Nu är det bara pest. Imorgon har jag stort kemiprov, matteprov och som en prick över i:et ska jag bokprata också. ÅNGEEEEST...
Skrivet av Sändy

you can make it :D

2010-05-2523:38:07 | http://sandystar.devote.se
Skrivet av Sara

Så söta ni är Linda! Det måste ha varit när ni gick i ettan och jag var er fröken...? Du tar verkligen JÄTTEFINA bilder och det är så roligt att titta in både på din och Evelinas fina blogg ibland. Jag är imponerad av er! Kram och lycka till från Sara

2010-05-2819:44:18


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: