HISS & DISS!

2010-05-31 / 16:40:31Publicerat i Linda tycker till

Denna morgon tänkte jag både hissa och dissa en del saker...


Snart sommarlov! Nu är det inte många dagar kvar och det bästa är att dessa veckorna går så snabbt. Sommarlovet är snart här och det blir en massa skoj som kommer hända, bland annat Bakken med bästa. Can't wait!

Min bror kommer hem! Jag har inte träffat honom sedan han åkte utomlands med Jens i vintras. Nu kommer min, otroligt solbrända, bror snart hem. Med andra ord, jag träffar honom antingen på fredag eller lördag!

Fotodagar! Sådana har jag och Eve nästan hela tiden utan att tröttna. Ibland fotograferar vi varandra, ibland andra saker. Det är kul att ha någon man kan dela fotointresset så mycket med.



Vädret! Om det finns vädergudar däruppe någonstans undrar jag vad de tänker med... Först sol, sen åska, sen regn, sen sol igen, sen åska igen, sen regn igen. Ni förstår vad jag menar. Skulle det börja snöa skulle jag ärligt talat inte bli alls förvånad.

När vänskapen bara var en inbillning! Man har många bekanta, en hel del vänner och kanske till och med en äkta själsfrände. De som hamnat någonstans mellan främling och vän är ofta folk som vänder ryggen till fort som jag vet inte vad. Det snackas skit, oftast osann skit, eftersom personen egentligen inte känner mig eller vet vad jag gjort. Ibland inbillar man sig att status, att ha massvis med "vänner", är viktigt. Det är det inte. Lägg ner tid på de riktiga vännerna istället, det är något jag lärt mig att jag ska göra.

Skrivet av Diimans

:D



Hur länge har du haft din blogg?

2010-05-3118:29:02 | http://www.diimans.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: