Moster Karins födelsedag: de tre systrarna!

2010-07-15 / 21:49:26Publicerat i Mitt fotogalleri - blandade kategorier

Idag firade vi min moster som fyllde 40 år. Grattis till henne! Kameran följde självklart med... Det blev väldigt många bilder och därför tänker jag dela upp det lite. Nästan allt kommer komma med, hur många dagar det än tar. Jag tänkte börja med alla bilder jag tagit på hennes döttrar, mina söta kusiner. :)

Here we go... Många spontana pics. Me like! ;)


Lilla Matilda busar med snuttefilten!

Bild 1: Mer bus med snuttefilten! Bild 2: Gosigooos med världens sötaste valp, Felix, som kommer synas mycket mer i något annat inlägg! :D

Sötnosen gick runt med min mobil och fotograferade alla där. Ännu en fotograf i släkten kanske? Det återstår att se. ;)

1, 2, 3, 4! Klicka på bilderna för att se dem i stort format. Och ja, blogg.se förstör kvalitén en aning, men det får duga...

Storasystrarna gjorde som lillasyster och gosade med Felix!

Haha, galet härlig bild!

Efter ett tag bestämde vi att en liten fotografering inte skulle sitta fel. Här satt Matilda och Sanna under tiden som jag fotograferade Linnea. :)

...Och så börjades det, hehe.





Skrivet av Anonym

Älskar också spontana bilder =) Mina favvisar är 2, 11, 12, 15, 16 och så den sista !

2010-07-1618:38:05
Skrivet av Anonym

Fina bilder :)!

2010-07-2213:01:54 | http://ewica.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: