Moster Karins födelsedag: Charlie och Felix!

2010-07-16 / 18:33:05Publicerat i Mitt fotogalleri - djur & människor

Jag måste säga en liten sak innan jag visar bilderna på gullungarna... Bilderna på Matilda i litet format, som jag lade upp igår, verkar inte vilja synas i stort format haha. När jag klickar på bilderna är det inte rätt bild som dyker upp. Jag började om och laddade upp bilderna på nytt men det ville inte fungera... Just so you know!

Nu så! Den lille vovven är Felix och den store är Charlie. :)




Jag älskar den här vovven! Åh vad söt han är!!!!!!!!

Charlie pussar på syrran. Gulligt. :)


Nyfiken liten skit!

Stor och ståtlig. ;D


Ooooch till Alice, taaack för en jättemysig dag på Väla. :)

Skrivet av Hanna

aawww vad söta! :)



Jag är med i en tävling och tävlar om att vinna en reflexskärm. Jag vill så gärna vinna! Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig här: http://eexx.blogg.se/2010/july/utkast-juli-14-2010.html , bild nummer 6 :) skulle verkligen vara jättesnällt!



Förlåt om du tycker jag är jobbig då kan du bara ta bort kommentaren :)

2010-07-1619:33:13 | http://livetsomhannaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: