Telefon med Sandra och Makke!

2009-09-29 / 20:59:20Publicerat i Allmänt

Haha, jag och Sandra kom på att båda har halebop så vi ringer gratis till varandra. Jag snackade först med henne i en evighet, sedan hennes älskling Makke. :D Makke, även kallad ostmackan, tog över när hon skulle duscha. Vi satt vid msn på samma gång och ritade.

Vi lyckades rita en riktigt tjusig gubbe! Jag tycker han ser ut som en Lennart. Vad tycker ni? :D
Skrivet av Sändy

haha ja lennart helt klart! de roligaste var att när jag kom tillbaks från duschen fortsatte ni bara att snacka så jag fixade lite grejer sen kom jag tillbaks och ni fortsatte bara att snacka... så jag gjorde läxan och efter ett tag sluta ni. hahah kul att ni prata mkt iaf :D



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: