Black Water

2009-09-27 / 13:01:06Publicerat i Linda tycker till


Igårkväll kollade jag och Alice på Black Water. Det var andra gången jag såg den, men hade ändå typ glömt allt. Denna filmen är seriöst sjukt äcklig, tycker jag. Jag tycker skräckfilmer, utan tvekan, är värst när vatten är inblandat. Då får jag verkligen panik!

Black Water handlar om två systrar, och den ena systerns man, som bestämmer sig för att åka hemifrån och hitta på något tillsammans. Till sist väljer de att åka på fisketur vid ett träsk. Men allt är inte som det ska, utan något är fel. På bara någon minut vänds båten och alla tre, plus han som styr båten, hamnar i vattnet. Det tar inte lång tid innan de får veta varför... Mannen som styr båten försvinner och det finns bara en orsak, en krokodil. De andra klättrar snabbt upp i ett träd, helt skräckslagna. Nu måste de hitta ett sätt att överleva...

Lyckas de överleva? Ja du, det får du bara veta om du kollar på filmen (om du inte redan sett den). Jag rekomenderar den verkligen!

Skrivet av sofiabergdén .

Vilken fin header du har. Fin blogg i helhet faktiskt. Gillar de mjuka färgerna :D Jag ska göra om min bloggdesign snart med.. den är så enfärgad och så tråkig.. men jag kommer inte på några färger som skulle passa.. nåt förslag kanske? :)



Kram

2009-09-2713:03:01 | http://bergden.blogg.se/
Skrivet av Khalid

jag är rädd för skräckfilmer .. jag kan titta fast nt ensam xD

2009-09-2713:15:53 | http://khalid.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: