Studeeenten!

2009-06-13 / 14:18:47Publicerat i Socialt

Det får ju bli några bilder och videoklipp från studenten också! ;)


Evelina är söt under sitt paraply. :}


Hahahaha, bästa bilden på brossan ju!


En jätteglad Alexander å jag!


Visst klär jag i brossans studentmössa..? (a)


Melle tog också studenten. :)


Ljungan var glad och lycklig. :D


Lite senare åkte vi hem. HAHAHHA på bilden, lilla Matilda var verkligen på G!


Haha jag och Eve tycker denna bilden är läskig på mig. Mina kroppsdelar sitter ju för fan inte ihop. :s


HAHAHAHA Boye är ju helt klart det bästa med hela filmen. Och jag vetifan varför jag sjunger med en rutten banan...


David och Jesper kör breakdance mitt i allt!


Boye är med överallt alltså.. :p


Japp, Boye är i farten igen.. Alexander också. ;D

Jag säger bara, tack som fan för igår alla! :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: