Här kommer svaren! :)

2009-06-09 / 15:51:11Publicerat i

Jessica: Är ditt hår lockigt eller platt irl? =)

Svar: Jag har naturliga lockar, men jag plattar det ganska ofta. :)


"berkN": Hur många hårstå haru på huet?

Svar: Hahaha jadu, jag har inte räknat.. Men väldigt många i alla fall!


Karljohan: Vilken är din naturliga hårfärg ?

Svar: Vissa tror jag är blondin och har färgat det brunt, eftersom jag var blond när jag var liten. Men har aldrig färgat håret haha, och min naturliga hårfärg är brun. ;p


Daniella: Vilken mascara använder du?

Svar: Hihi jag använder många olika!


Elin: Hur lång är du?

Svar: 158cm, hade gärna varit längre...


Camilla: Har du pojkvän?

Svar: Nix!


Lisa: Vad kom först? Hönan eller ägget?

Svar: Hahaha! Är inte förvånad över att du ställer en sådan fråga, Lisa. ;) Men jag tror ägget, det trilla säkert ner från ett moln, kläcktes och seeen blev det en höna.


"h3h3": Var bor du?

Svar: I ett hus!


Fanny:

choklad eller chips? Svar: choklad
kaffe eller saft? Svar: saft
myskväll eller festa? Svar: Beror på vem man är med. :)
data elr mobil? Svar: mobil
smink elr utan? Svar: Smink, även om det är skönt att vara utan.
blogg elr bdb? Svar: blogg
ringa elr smsa? Svar: båda ;p


Felicia: Har du nån favortit bok som du rekomenderar?

Svar: Twilightböckerna!


Sara: Hur mkt väger du?:)

Svar: Jag vet faktiskt inte, men varken för lite eller för mycket i alla fall. :)


"hola": Vem/vilka är dina idoler ? (: Skulle va kul att veta vilken är din favorit låt & film. ha de bra. Ciaao

Svar: Jag har inga idoler haha, men jag tycker det finns många som är bra på det dom gör. :p Favoritlåt är helt omöjligt att välja, det finns så många som är bra! Den bästa filmen just nu är fortfarande Twilight, och jag längtar grymt mycket tills jag kan se New Moon!


Fanny: Om du fick välja vilket jobb i världen, vad skulle du valt då?

Svar: Fotograf är drömmen...


Nadia: Tjänar du någoting på din blogg? och i så fall hur mkt. tack(:

Svar: Nej, jag tjänar inget. :b


Fanny: Vad är ditt favorit godis?

Svar: Choklaaaaaad!


Johanna: När började du blogga?

Svar: December 08


Lisa: Läser du många andra bloggar?

Svar: De bloggar som jag har med under "länkar", läser jag dagligen. Men jag läser andras bloggar också då och då. :)


Marcus: Är du nöjd med ditt utseende?

Svar: Ibland, ibland inte. ;)


Anonym: Har du några bra tips till andra bloggare?

Svar: Be yourself and be proud of it! Visa världen vad du har att komma med, låt ingen hindra dig!


Anonym: Vad ska du göra när du fyller 18 år?

Svar: Hmm, mycket..!


Anna: Hej. Jag tycker din blogg är väldigt fin, själv förstår jag mej inte på hur man gör haha.
Varför började du blogga?

Svar: Från början ville jag bara ha ett tidsfördriv och var inte så aktiv. Men nu på senare tid har jag börjat "på riktigt", eller vad man ska säga.. Jag lägger ner mycket tid på bloggen, och jag bloggar för att jag älskar att blogga! Det är skönt att få skriva av sig och jag kan göra det när jag vill. :)


Sändy: Vad har du för åsikt om orden fjortis och emo? :3

Svar: Hmm fjortis.. Enligt mig är det en person som söker mer uppmärksamhet än andra, och på fel sätt. Jag vet inte vad jag ska säga mer om det egentligen. :p

Emo är en musikstil och är inte något man kan vara. Att det förknippas med att skära sig och liknande är bara fel, tycker jag.


Mybeat: Kommer vi ses i sommar ? ;)<3

Svar: Ja det är klart vi kommer, Jonte! :D

Skrivet av Sändy

Så rätt svaret till mig om emo! :D Och skitbra svar, det tippset till andra bloggare!

2009-06-1200:39:23 | http://metrobloggen.se/sandystar


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: