Amélie & Audrey

2013-04-09 / 19:51:24Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering

På bilderna ovan ser ni två supersöta fransyskor - Amélie till vänster och Audrey till höger. De och ca 30 fler franska elever har precis varit i Sverige en vecka och tagits emot av svenska elever. Audrey fick bo hos min vän Hedda, medan Amélie bodde hos mig. 
 
Det har varit en otroligt rolig vecka! Amélie är en jättesöt och snäll tjej som jag klickade med direkt. Det är svårt att kommunicera ibland, men till 90% går det bra tycker jag. När Amélie tog med sig Audrey hem till mig för att de senare skulle följa med på min dans, fick jag en grym idé - att sminka och fotografera dem. Detta tyckte båda var jättekul! Och bilderna blev fina! :)
 
Den 3 maj är det förresten vår tur att bo i Frankrike en vecka och då ska jag givetvis bo hos Amélie. Jag längtar!!
Skrivet av Johanna

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Dahl

2013-04-1017:34:20 | http://twizzdream.blogg.se
Skrivet av Neha Grundström

Fina bilder:D

Svar: Tack! :)
Linda Dahl



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: