Veckans bild - Vacker vardag

2012-05-27 / 11:26:17Publicerat i Mitt fotogalleri - Veckans bild


Jag, Beatrice, Fanny, Emma, Ebba och Rebecka har startat "Veckans bild". Det går ut på att vi väljer ett tema varje söndagsom vi måste fotografera efter för att sedan publicera det söndagen veckan efter. För att se de andras bidrag, klicka HÄR för att komma till vår Facebookgrupp!

På bilden ser ni min fina pojkvän. Det är nämligen han som alltid förgyller mina dagar, oavsett hur dåliga de kan vara, och gör min vardag tusen gånger vackrare. Jag behöver inte träffa honom varje dag för att det ska kännas bättre. Det räcker med tanken på att han är min.
Skrivet av Patrik

Sv. Tack så väldigt mycket =D

Ska se om jag kan vara med i din tävling =)

Skrivet av Patrik

Sv. Jo precis! Jag såg det! Det är bra för jag har inte så mycket tid de kommande dagarna liksom! Men ska se! =) Hoppas du har en trevlig söndag!

Skrivet av ♥ ida - bloggen med foto

sv: åh tack :)

2012-05-2713:42:57 | http://youknowiidaa.blogg.se/
Skrivet av Ebba

sv: Åh tack så mycket och detsamma, verkligen!

Skrivet av Beatrice

så mysigt!

2012-05-2719:34:53 | http://passionated.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: