Utmaning - 11 frågor

2012-05-31 / 11:12:34Publicerat i Linda tycker till

Jag har blivit utmanad av Ebba att svara på några frågor här på bloggen. Därefter ska jag själv skriva ner några frågor och utmana någon. Tyvärr tänker jag vara tråkig och skippa den sista uppgiften, att ställa egna frågor, då jag inte riktigt har tid till det. Men men, jag ska svara på Ebbas frågor i alla fall!


1. Vad gör dig glad?
Kärlek, vänskap, fotografering, musik och choklad.
2. Om du vore ett djur, vad skulle du då vilja vara för något? Jag vet inte riktigt, kanske en hund som får mycket kärlek!


3. Vilka länder har du besökt? Sverige (of course), Danmark, Tyskland, Österrike, Spanien och Egypten. Det var nog alla?
4. Vilken person skulle du helst vilja byta liv med för en dag? Beyoncé, kanske? Haha jag vet inte. Någon som lever lyx, i alla fall. Det låter kanske lite ytligt, men jag tror att många vill leva ett sådant liv någon gång. ;)
5. Favoritaffär? Det varierar så mycket så jag vet faktiskt inte.
6. Vad är det första du gör när du vaknar? Stänger av/snoozar väckarklockan.
7. Vem/vad inspireras du av? Människor runt omkring mig, väldigt duktiga fotografer och andra kreativa personer...
8. Hur ser dina sommarplaner ut? Jag vill till Polen med min pojkvän och jag hoppas verkligen att det blir av! Annars har jag inga planer.


9. Vad spenderar du helst pengar på? Förutom kameragrejer, kläder och roliga aktiviteter kan jag ärligt säga att jag älskar att spendera mina pengar på min pojkvän. Det är dock sällan jag har råd, haha!
10. En sak du önskar att du var bättre på? Sjunga. Jag kan sjunga men jag vill vara ännu bättre än vad jag är nu.
11. Din absoluta favoritlåt? Alldeles för svår fråga! Jag har måååånga, mååååååååånga favoritlåtar.
Skrivet av Lilly

Åh vad fina bilder!

2012-05-3113:20:43 | http://liilly.devote.se
Skrivet av jennifer / photography

Håller verkligen med dig på nr. 9! Hiho :-)



ps. förlåt för en tom kommentar..

2012-06-0111:38:41 | http://jenniifer.webblogg.se/
Skrivet av Rebecca - Min Fotoblogg

Den övre bilden är sjukt fin :)

Skrivet av THIRIL THAMP - Glasborgen

Hej!
Gillar övre bilen skarpt!

2012-07-0320:09:20 | http://glasscastle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: