Fototävling, tema: människor

2012-05-12 / 15:24:51Publicerat i Mitt fotogalleri - porträtt & modellfotografering


Jag är med och tävlar hos Patrik Petersson i hans fototävling. Tävlingen är i samarbete med tvspelsweb.se och jag har chansen att vinna en värdecheck på 250kr.

Om jag vinner skulle jag vilja ha
den här reflexskärmen då jag är i stort behov av en större reflexskärm och klarar mig inte på den jag har nu som endast är 80cm. Den jag har nu räcker inte till helkroppsbilder och det är jobbigt att behöva låna någon annans reflexskärm varje gång jag vill fotografera sådana bilder. Just den här reflexskärmen har dessutom många möjligheter (guld, silver, vit och svart). Jag kommer att få betala en liten summa själv då värdechecken inte täcker hela kostnaden, men med min dåliga ekonomi kommer den ändå att vara till väldigt stor nytta.

Tävlingens tema är människor och jag har valt att tävla med bilden ni ser ni ovan. Var med och tävla ni med! Klicka
HÄR för att komma till tävlingen.
Skrivet av Beatrice

åh tack!!

2012-05-1216:42:57 | http://passionated.blogg.se/
Skrivet av Patrik

Sv. Jätteskoj att du är med och tävlar :D

Skrivet av Patrik

Finalisterna är upplagda på bloggen! Se om just du kom till final!



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: