2011 blir 2012

2012-01-01 / 21:08:15Publicerat i Socialt


Jag och mitt hjärta igår.

Varning för lång text, haha...


2011

Det har hänt mycket år 2011. Jag har påbörjat och avslutat det med en underbar pojkvän. Utan honom hade jag inte utvecklats till den människa jag är idag, inte det här året iallafall. Därför vill jag tacka honom, hans familj och självklart min familj och alla mina vänner.
Jag har även tappat kontakten med en nära vän, men kanske hittar vänskapen tillbaka i äldre år. Det är något endast framtiden kommer att avgöra. Det är dock inte den enda vän jag har förlorat. Jag har tappat kontakten med fler människor i år samtidigt som jag har lärt känna många andra fina människor. Det är alltid kul med nytt folk, och många av dem har redan en plats i mitt hjärta, men ibland saknar jag den gamla tiden med de gamla vännerna. Till mina vänner som jag har kvar, jag är oerhört tacksam att jag har er.

Inom fotografering har jag mycket kvar att lära. Jag måste ändå säga att jag har utvecklats något otroligt när det gäller fotograferandet. Jag har upptäckt Photoshop! En massa tips och knep har jag även snappat upp. Mycket av den hjälp jag har fått kommer från Janusz, min pojkväns pappa, som har hjälpt mig en hel del med framförallt det tekniska.


2012

Nu påbörjar jag alltså år 2012. Det sägs att jorden ska gå under vilket är något jag inte tror på. Skulle jag tro på det skulle jag ändå inte leva efter det. Det här året ska bli mer händelserikt än det förra. Jag har nyårslöften: sluta äta godis och liknande (förutom Katarinas kakor) och träna oftare. Vi får se hur länge det håller, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa!

Precis som förra året startar jag även det här året med en massa kärlek, framförallt från min Sebastian. Tyvärr försvinner han nu i två veckor då han ska jobba på sitt projektarbete i Polen. Jag kommer att sakna honom som en galning! Det är dock bra att sakna ibland, för det kan vara skönt att känna längtan. Längtan efter något att se fram emot. Dessutom är jag otroligt stolt över honom med tanke på all den kärlek och kraft han lägger ner på sitt projekt.

Avslutningsvis vill jag önska er alla en GOD FORTSÄTTNING! Det kommer iallafall jag att ha. :)
Skrivet av evelina sigetty

GOtt nytt ar och och god fortsattning!

2012-01-0219:03:37


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: